Jump to content

Time to start pooping in your pants


Recommended Posts

3 hours ago, Carlos Danger said:

Those crazy Chinese are trying to modify a virus that has a 60% mortality rate! Fuck it Nuke Wuhan.

And only will effect certain DNA types ...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 506
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Covid wasn’t fake.  Everything that was done in response was foolish to outright criminal. 

Let's just get the Gorilla in the room out of the way Fauchi lied to congress.  Second the Chinese were working on far worse things.......watch this video  and try not to lose your faith in humanity.

Is covid fake or the response to covid fake? The lock downs the masks the death tracker....the jack boot of leadership on the necks of productive citizens. 

Posted Images

9 minutes ago, irv said:

 

Yeah, let go after the speaker Hawley and dispel everything that is being discussed in the vis because of him. :wacko:

You Liberals have been trained well. :news:

Exactly, poor Bambi hands just ranted in another thread about " its the content of the post not the persons beliefs or votes" or some shit like that then contradicts Himself immediately. :handjob:   :lmao:

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, irv said:

 

Yeah, let's go after the speaker Hawley and dispel everything that is being discussed in the vid because of him. :wacko:

You Liberals have been trained well. :news:

 

32 minutes ago, EvilBird said:

Exactly, poor Bambi hands just ranted in another thread about " its the content of the post not the persons beliefs or votes" or some shit like that then contradicts Himself immediately. :handjob:   :lmao:

Maybe you've missed it, but I've said numerous times I wouldn't doubt it came from a Chinese lab.  Hawkish me isn't a fan of Russia, or China, which is another reason I say let's serve China up with the same "special operation" Russia is running. 

My point, to clarify, is that listening to him is like fingernails on chalkboard, as is Greene's, as is Omar's. Message not lost, just painful to hear.

Does that help?

[insert handjob emoticon here]

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, spin_dry said:

Now let’s discuss the pathogens the US military is working on. BTW, I can’t take seriously anything Hawley pumps into the narrative. 

The main take away is both scientists said gain of function has no civilian applications......let that settle for a moment. Hawley gives you worries? Give your head a shake he is not even from the crazy side of the party.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, EvilBird said:

Like the Nazi's in Ukraine ? 

 

there different. those are real nazis. hawleys like the lefty version ..pancakes, republicans, heterosexuals etc  etc.. 

 

the people who don't agree.those kind of nazis.

Edited by ZR800efi
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
3 hours ago, akvanden said:

It’s actually just a mild cold. Pfizer makes the real bioweapon.

The weapon was fear and the result was control ....

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
4 hours ago, akvanden said:

It’s actually just a mild cold. Pfizer makes the real bioweapon.

Pfizer and Moderna created the virus while holding the vaccine in the wings. They released the virus in Wuhan knowing it was not only the location of a wet market, but the lab. Absolutely brilliant. In turned that made billions if not trillions. Did you know that Moderna is funded in part by DARPA? A vaccine has never been developed as quick as what was seen. Ever. 

Ass Crusher"s head just exploded. 

Edited by spin_dry
  • Like 2
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Carlos Danger said:

The main take away is both scientists said gain of function has no civilian applications......let that settle for a moment. Hawley gives you worries? Give your head a shake he is not even from the crazy side of the party.

yeah, ok. 

Link to post
Share on other sites
8 hours ago, akvanden said:

Was going to say the same thing, he ruins it for me.

I believe they define that as cognitive dissonance 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
7 hours ago, spin_dry said:

Pfizer and Moderna created the virus while holding the vaccine in the wings. They released the virus in Wuhan knowing it was not only the location of a wet market, but the lab. Absolutely brilliant. In turned that made billions if not trillions. Did you know that Moderna is funded in part by DARPA? A vaccine has never been developed as quick as what was seen. Ever. 

Ass Crusher"s head just exploded. 

iT wUz fRoM tHe wEt mArKeTz 

Moron :suicide:

Link to post
Share on other sites
8 hours ago, spin_dry said:

Pfizer and Moderna created the virus while holding the vaccine in the wings. They released the virus in Wuhan knowing it was not only the location of a wet market, but the lab. Absolutely brilliant. In turned that made billions if not trillions. Did you know that Moderna is funded in part by DARPA? A vaccine has never been developed as quick as what was seen. Ever. 

Ass Crusher"s head just exploded. 

Please don't redpill yourself just yet.

:lol:

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

142 covid deaths.

96 boosted + 46 double vaxxed equals how many were unvaxxed.

Yet we are still pretending and kidding ourselves.

 

image.png.207949806a16c0e4de19f2fc992ab046.png

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

https://www.edweek.org/leadership/principal-who-criticized-his-states-return-to-school-mandate-dies-from-long-covid/2022/07

dies 2 years later from initial infection from "Long Covid" ....huh?? Yeah thats it. Totally wasnt the jabs. He was against opening schools and was on CNN praising the vax. Sad. 

 

Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, Mainecat said:

No one that’s been vaxxed gives 2 fucks about Covid deniers anymore. 

Best check with your leader on this issue..

 

Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Snake said:

Much more important things out there... like Dick Cheney and worrying about Sarah Palin!!!!11111

White supremacy is causing climate change!

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
  • Gold Member
16 hours ago, Snake said:

Much more important things out there... like Dick Cheney and worrying about Sarah Palin!!!!11111

Awww…poor MoeMoe…should all topics be submitted to you for approval? BTW you seem to think blathering about your miled up BMWs is pretty important.🤣

Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Cold War said:

Why aren’t we asking?  We investigate the fuck out of jan 6 but no one has any interest on how all these Americans died? 

Goes to show how effective the powers that be use to media to lead the public around by their noses.  Disgusting and evil actually.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Steve753 said:

Asscrusher says covid is fake. 

:dunno:

No the propaganda around it was and is fake . Just a very short  History has showed the world that even with the media continued cover running 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
16 hours ago, spin_dry said:

Now let’s discuss the pathogens the US military is working on. BTW, I can’t take seriously anything Hawley pumps into the narrative. 

Who is funding the lab covid escaped from ? 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
15 hours ago, EvilBird said:

You get red pilled or is that ur attempt at dry sarcasm once again ??

 

This is only the beginning. Few more years the sheep will catch up. :news: 

No they won't they are already deflecting on shit they know is true . Just look at this fourm 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Trying to pay the bills, lol




×
×
  • Create New...