Jump to content

Justin Trudeau is Doing a Great Job


Recommended Posts

ūüėāyou keep getting sucked in by the bullshit the vomit.

ill stay clear and make my own judgement not getting brainwashed.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 17.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1trailmaker

    6651

  • ArcticCrusher

    3683

  • revrnd

    1188

  • 02sled

    1141

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hold back vaccines and allow thousands upon thousands of international travellers in from Jan 3 to Feb 21 to Pearson alone with no possible way of tracking and checking them is a complete and total be

Posted Images

37 minutes ago, toslow said:

ūüėāyou keep getting sucked in by the bullshit the vomit.

ill stay clear and make my own judgement not getting brainwashed.

its a comedy show, why are you so upset about it?

 

Now that the protesters are losing their freedom and have to wear masks at home depot,  the Canadian government can get back to real issues of Freedom in Ukraine  where people will be losing their lives 

 

 

Hey where was SKY at the end?  he fucking bailed with the funds he raise  :lol:   HE will fight to the end :lol:   nowhere in sight 

sipping drinks at the other end of town, thinking what fucking chumps 

 

 

Link to post
Share on other sites

RCMP working on unfreezing some bank accounts that paid for and supported the occupation of our Capital...

We will find out soon all the donations from foreign nations and who from.

many CPC MPs are happy their bank accounts have been unfrozen

 

 

Link to post
Share on other sites

GIVESEND is asking not to request your money back, they want to keep until Canada Government backs down so they can use it to get people out of Jail and pay for lawyers...

So they continue to use your money for the illegal occupations and blockades :lol:   are you sending more

Link to post
Share on other sites

As you all can see, when there is multiple people against and only one person for. Might be a slight indication that the one person has some mental issues 

Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, toslow said:

As you all can see, when there is multiple people against and only one person for. Might be a slight indication that the one person has some mental issues 

Fail still thinks this is about a virus.  That's the level of stupid we are dealing with.

Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, toslow said:

As you all can see, when there is multiple people against and only one person for. Might be a slight indication that the one person has some mental issues 

sorta like believing most Canadians supported the occupation when really it was a fringe minority of a few thousand..

 

:lol:  classic shit right there

Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, 1trailmaker said:

sorta like believing most Canadians supported the occupation when really it was a fringe minority of a few thousand..

 

:lol:  classic shit right there

If you get out of your moms basement and spoke with your neighbours you would see the rest of Canadian people did and do 

 

but hey don’t let the bogeyman get ya 

Edited by toslow
Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, toslow said:

If you get out of your moms basement and spoke with your neighbours you would see the rest of Canadian people did and do 

 

but hey don’t let the bogeyman get ya 

:dunno:  I am out everyday :dunno:  I know a few donors that have been shitting their pants the last week or so.... Matter of fact I'll see one of them tonight at hockey...

 

Hey now you can get on the USA sites and raw raw their truck convoy to show Biden a thing or two 

 

Link to post
Share on other sites

No political bullshit down here. The people are done with Covid. 
 

you can travel here and have a great time if you have no Covid fear 

Link to post
Share on other sites

Why is it that the deniers and anti mask anti science people seem to think it is legal to just block roads for weeks on end,  Manitoba is a mess - fuck less then a 100 people can lockdown a city is amazing....

 

5pm deadline coming, I assume they will hangout until near the end then run 

 

very disturbing and trend setting

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, toslow said:

No political bullshit down here. The people are done with Covid. 
 

you can travel here and have a great time if you have no Covid fear 

?  oh I forgot you don't watch fake news so you wouldn't be aware of the convoy leaving today 

USA does have mandates 1 includes truckers being vaccinated to cross the border :dunno:  really is this an act?  you seem to not know a lot of things 

 

 

Link to post
Share on other sites

Your not very clever are you. You seem to want to mirror image things that have already been posted.

things like me saying you’re just pretending. No one can be as stupid as you

please dude get some original stuff to post. Such a bore leading you around pointing out your FAILURES 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Can't they just set up bouncy castles and dancing in the streets of Ukraine,  that I hear brings freedom.   I doubt these people know the meaning of freedom, we occupied our Capital for 3 weeks, we didn't like loss of real freedom these masks are nazism 

 

The attack on our Capital by radical few sure seems even more ridiculous as we watch  Russia moves in to take land and people of Ukraine 

 

sad - I even see posts making fun of Trudeau denouncing Russia 

 

can't wait to hear the CPC take on all this

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, toslow said:

Radical fewūüėāūüėā fuck dude stop. This protest was world wide. And still gaining traction.¬†

Lots of talk no doubt 

nothing but talk though, nothing has been gained by anyone with their actions 

Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, 1trailmaker said:

Lots of talk no doubt 

nothing but talk though, nothing has been gained by anyone with their actions 

Your dumb if that‚Äôs what you think.ūüėāūüėā

Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, Blizzman said:

So not even 48 hrs in and Trudeau revokes the EA. What a shit show.

Yeah, cause the senate was going to strike it down, so Trudeau pops in and says, "ok just kidding, emergency is over"  again avoiding a non confidence vote by the skin on his teeth. Plus, if the senate had struck it down, freedom for the win, and the socialist movement cannot have any of that.   

  • Like 2
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Blizzman said:

So not even 48 hrs in and Trudeau revokes the EA. What a shit show.

Ya we were all told it was a power grab and he would actually end elections and become our sole Czar

 

Paid Thugs are gone

Trucks running fuel all day are gon

borders are open

Occupation leaders in jail

order restored

 

:dunno:  and this is considered the shit show :lol:  

 

Link to post
Share on other sites

You would think he would get tired of getting the shit kicked out of him every day on this forum 

sucker for punishment i guess 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Trying to pay the bills, lol




×
×
  • Create New...