Ez ryder

clutch balance work

Recommended Posts

Ez ryder    894

who are u guys using ? used indy dan for yrs but 250 is getting up there for a clean up spin and shim IMHO . who are u using and what are they doing just a spin? spin all parts separate cleaning etc etc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zambroski    3,299
3 minutes ago, Woodtick said:

Send it to Rick in NH.:snack::lol2:

Holeeeee fuuuuck!!!! :lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ez ryder    894

I am afraid it would be to fast . I did follow his directions to get the hood of . not sure if I will ever get it all back together again . it is crazy it takes like 17hrs just to get a hood off and even more strange I had to pull the motor to get the clutch off. but hey he is a pro who am I to argue  

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Frostynuts    60

Both the primary and secondary were balanced by Garland, in Toronto. They will not dis-assemble the clutches. They must be apart when they receive them, and you will have to re-assemble once you get them back. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mowhawkcat    20
On 11/27/2016 at 8:26 PM, Woodtick said:

Send it to Rick in NH.:snack::lol2:

Ahh yes another star faggot hcs member 

word is he does all the clutching for everything on the planet and it's patent pending :joint:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Woodtick    1,493

Star Faggot? Does that put me in a higher class than Zam and EZ ?:lmao:Ya Tricky Ricky is setting the world on fire with a 100 kits a year in sales. He has the number one rated lawn mower repair biz on the East Coast. Get the fuck out of here with your stupid shit.:groin::pan: holy fucking Troll. Had to go back to 10/16 to find a post to troll on.:football2:cumsuckingtrollwholicksricksoldnuts

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mowhawkcat    20
On 4/24/2017 at 4:13 PM, Woodtick said:

Star Faggot? Does that put me in a higher class than Zam and EZ ?:lmao:Ya Tricky Ricky is setting the world on fire with a 100 kits a year in sales. He has the number one rated lawn mower repair biz on the East Coast. Get the fuck out of here with your stupid shit.:groin::pan: holy fucking Troll. Had to go back to 10/16 to find a post to troll on.:football2:cumsuckingtrollwholicksricksoldnuts

Your not a faggot only if you don't have a hcs account :D

 

ill post were I want when I want 

 

ill leave u be and attack the hcs mods and one read headed fucktard admin :lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites
HSR    73

While it's really quite flattering to have my own personal troll Brock,,,,it makes you look more pathetic with each post. Especially taking shots at moderators considering you yourself moderate one of the most heavily modded/biased site on the net. But hey,,you go girl. Again nobody here gives a rat's ass:thumb:

 

Here's to living rent free in your head:bc:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zambroski    3,299
2 hours ago, HSR said:

While it's really quite flattering to have my own personal troll Brock,,,,it makes you look more pathetic with each post. Especially taking shots at moderators considering you yourself moderate one of the most heavily modded/biased site on the net. But hey,,you go girl. Again nobody here gives a rat's ass:thumb:

 

Here's to living rent free in your head:bc:

Well, look who plopped some cashola down and decided to sit at the table for a while! :lol: Welcome brother!  Now go get Bontz!

Image result for tombstone, I didn't think you had it in ya

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zambroski    3,299
4 hours ago, Mowhawkcat said:

Your not a faggot only if you don't have a hcs account :D

 

ill post were I want when I want 

 

ill leave u be and attack the hcs mods and one read headed fucktard admin :lmao:

Image result for tombstone, I didn't think you had it in ya

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zambroski    3,299

:lol:

Kinda on a "Tombstone" kick right now.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
HSR    73
2 hours ago, Zambroski said:

:lol:

Kinda on a "Tombstone" kick right now.

 

:lol: Well now that the Oompa Loompa mod team from PolarisStarPower are here trolling I figured I may as well play.:thumb: Come on Bigfuse quit hiding :fishing: redheadedstepchild :lol2: good one :lame: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zambroski    3,299

Oompa Loompa mod team? :lol:

Sounds exclusive! 

IMG_1937.GIF

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Woodtick    1,493
On April 27, 2017 at 5:43 PM, HSR said:

While it's really quite flattering to have my own personal troll Brock,,,,it makes you look more pathetic with each post. Especially taking shots at moderators considering you yourself moderate one of the most heavily modded/biased site on the net. But hey,,you go girl. Again nobody here gives a rat's ass:thumb:

 

Here's to living rent free in your head:bc:

If you need anything , let me know. I'm kind of a big deal around here?:lmao:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
ckf    4,126
1 minute ago, Woodtick said:

If you need anything , let me know. I'm kind of a big deal around here?:lmao:

Yes he is. He's fully in charge of the Mexico sub-forum here on FS :guzzle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Woodtick    1,493
1 minute ago, ckf said:

Yes he is. He's fully in charge of the Mexico sub-forum here on FS :guzzle:

Have I thanked you lately? The opened minded, multi cultural web site you run is quite nice. Everyone on here is so nice and opened minded. :guzzle::lmao:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
HSR    73
27 minutes ago, Woodtick said:

If you need anything , let me know. I'm kind of a big deal around here?:lmao:

Good to know :bc: I hope "The wall" doesn't change things:saluting:.

 

 

So Woody has MomohawkCat invited you over to his site yet??It could really use some activity. With your mexican connections at the Polaris factory it could boost traffic over there up to 5 posts per week:chatter:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ckf    4,126
5 minutes ago, HSR said:

Good to know :bc: I hope "The wall" doesn't change things:saluting:.

 

 

So Woody has MomohawkCat invited you over to his site yet??It could really use some activity. With your mexican connections at the Polaris factory it could boost traffic over there up to 5 posts per week:chatter:

Have you got a link for his forum so I can check it out?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Woodtick    1,493
7 minutes ago, HSR said:

Good to know :bc: I hope "The wall" doesn't change things:saluting:.

 

 

So Woody has MomohawkCat invited you over to his site yet??It could really use some activity. With your mexican connections at the Polaris factory it could boost traffic over there up to 5 posts per week:chatter:

No invite? I own two Poo's I could probably run the tech support threads? :guzzle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Woodtick    1,493
20 minutes ago, HSR said:

Good to know :bc: I hope "The wall" doesn't change things:saluting:.

 

 

So Woody has MomohawkCat invited you over to his site yet??It could really use some activity. With your mexican connections at the Polaris factory it could boost traffic over there up to 5 posts per week:chatter:

 

image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.