Recommended Posts

1 minute ago, Jimmy Snacks said:

Lazy and Low IQ....don't be so hard on yourself. 

Let's be honest here. They have been around way longer than this country ...& theirs is a shithole. There is a reason for that...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Jimmy Snacks said:

Nope my enzymes were perfect even before I quit drinking and everybody saw  the picture of you on that mini bike...probably closer to 4 bills.

Ok Jim....

Youre an alcoholic loser....

:bc:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, ford_428cj said:

Let's be honest here. They have been around way longer than this country ...& theirs is a shithole. There is a reason for that...

Haha...go with that  Fordy. :lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, DAVE said:

Ok Jim....

Youre an alcoholic loser....

:bc:

 

 

Nope...I quit no problem and haven't had a drop since but those arteries of yours are narrowing as we speak. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Jimmy Snacks said:

Nope...I quit no problem and haven't had a drop since but those arteries of yours are narrowing as we speak. :thumbsup:

Ya but think of all the brain cells you killed and the money you wasted...

You will be working till the day you die...

Mind you i doubt you get much done in a day anyway.

:lol:

Loser!

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, DAVE said:

Ya but think of all the brain cells you killed and the money you wasted...

You will be working till the day you die...

Mind you i doubt you get much done in a day anyway.

:lol:

Loser!

So what...at least I'll be alive...the cardiac bomb is ready to blow up in your chest Junior Samples! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Jimmy Snacks said:

So what...at least I'll be alive...the cardiac bomb is ready to blow up in your chest Junior Samples! :thumbsup:

Perfectly healthy chubby guy.....i see you have a nice goiter goin on from your last pic...better get that looked at.

:bc:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Sal Rosenberg said:

 

My nephew just came back from Africa bout a month ago . He was singing a different tune when he came back

Same thing happened to Paul Simon.  Worked out well for him. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, revkevsdi said:

Same thing happened to Paul Simon.  Worked out well for him. 

Danny and Neil Peart too. My niece has spent the last 3 years there. Doing well. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Jimmy Snacks said:

Nope my enzymes were perfect even before I quit drinking and everybody saw  the picture of you on that mini bike...probably closer to 4 bills.

He has two mini bikes now......

3FC03FC5-EBDD-4EBA-A628-C6154A25870B.jpeg

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, SnowRider said:

He has two mini bikes now......

3FC03FC5-EBDD-4EBA-A628-C6154A25870B.jpeg

Perfect! 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, DAVE said:

I was skinny most my life chubby guy....you on the otherhand will die from liver cancer likely.

:bc:

 

:lmao:  You’re a fat stick :lol: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, SnowRider said:

:lmao:  You’re a fat stick :lol: 

Skinny most of his life he says then suddenly...boom....4 Hundo!!!!:dave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Jimmy Snacks said:

Skinny most of his life he says then suddenly...boom....4 Hundo!!!!:dave:

He really is dumb......basically a semi-functioning retard. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, SnowRider said:

He really is dumb......basically a semi-functioning retard. 

He sure likes to fixate....it's weird.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Jimmy Snacks said:

He sure likes to fixate....it's weird.

Says the guy who fixates... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good on him.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Jimmy Snacks said:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Sal Rosenberg said:

Chalk one up for the good guys

:lol:

I missed this gem on my first “skimming”.

:lmao:

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, DAVE said:

Ya but think of all the brain cells you killed and the money you wasted...

You will be working till the day you die...

Mind you i doubt you get much done in a day anyway.

:lol:

Loser!

He owns you regularly with those depleted brain cells. Doesn’t say much for you Dumb Dave. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Sal Rosenberg said:

Everywhere they go it's problems

White guys with guns?

i agree. They should ban whitey from owning fire arms. Let’s see how that plays out. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, ford_428cj said:

Let's be honest here. They have been around way longer than this country ...& theirs is a shithole. There is a reason for that...

What country?  The country of Muslim??? 

You sure are a dumbass. 

Btw. Would only having a couple

of hundred years automatically make your place less of a shithole?

Look at the damage you’ve done so quickly. Dumbold Trump just allowed mines to dump their waste into rivers. Congrats on helping to turn the USA into a shithole. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.