Sign in to follow this  
f7ben

Tweaked the fuck out of the 850

Recommended Posts

2 hours ago, f7ben said:

Not at all.....its typical skidoo

Being out front is boring.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, awful knawful said:

Being out front is boring.

It's fun to chase!  :bc:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Woodtick said:

Looks like Bhen is pulling the sled into the garage for a complete inspection. :lol:

D882FC4C-3CF1-4842-8D08-055C5B1BDD66.jpeg

:lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, Woodtick said:

Looks like Bhen is pulling the sled into the garage for a complete inspection. :lol:

D882FC4C-3CF1-4842-8D08-055C5B1BDD66.jpeg

The must have loaded it up IN the garage and then did this backing out loaded LMAO

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, HSR said:

The must have loaded it up IN the garage and then did this backing out loaded LMAO

Difference being that would be about $1500 in damage if it were a skidoo!

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Doorider said:

Huh?

20170504_200815.jpg

That is not the brace that matters. The 1200 motor mount prevents the important braces from being installed

Now kill yourself

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, f7ben said:

That is not the brace that matters. The 1200 motor mount prevents the important braces from being installed

Now kill yourself

Well considering I bought this wrecked and that's the spot that got damaged, that's the brace I added.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Doorider said:

Well considering I bought this wrecked and that's the spot that got damaged, that's the brace I added.  

 

nvrmnd.gif

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Doorider said:

Well considering I bought this wrecked and that's the spot that got damaged, that's the brace I added.  

Like I said.....the important braced cannot be installed on the 1200

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Doorider said:

Huh?

20170504_200815.jpg

 

13 minutes ago, f7ben said:

Like I said.....the important braced cannot be installed on the 1200

That is the S Mod brace correct? 

So you can't do the upper A Arm Brace?

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, f7ben said:

Like I said.....the important braced cannot be installed on the 1200

Wrong....smh

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Saw a chinko , clapped out wizbang Artco Projunk laying in the middle of the road Saturday night missing a lower control arm that seemed to get forcefully removed by a set of railroad tracks

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Sal Rosenberg said:

 

Saw a chinko , clapped out wizbang Artco Projunk laying in the middle of the road Saturday night missing a lower control arm that seemed to get forcefully removed by a set of railroad tracks

Yours?

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Sal Rosenberg said:

 

Saw a chinko , clapped out wizbang Artco Projunk laying in the middle of the road Saturday night missing a lower control arm that seemed to get forcefully removed by a set of railroad tracks

I see broke down artco junks all over the trails all the time. What's your point?

Share this post


Link to post
Share on other sites

So, what’s the word @f7ben???

Got a damage report yet?  Or, are you just gonna sit here and keep getting schooled on brace kits?

:lol:

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Zambroski said:

So, what’s the word @f7ben???

Got a damage report yet?  Or, are you just gonna sit here and keep getting schooled on brace kits?

:lol:

 

his G4 clearly didn't have hte brace kit :lol: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Anler said:

I see broke down artco junks all over the trails all the time. What's your point?

After skinning both sets of knuckles during the install of the S brace mod and a arm braces....never again.  I’ll just claim it on insurance if I twist something.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, DriftBusta said:

After skinning both sets of knuckles during the install of the S brace mod and a arm braces....never again.  I’ll just claim it on insurance if I twist something.

Barbie Ski Doo hands. Just go and get a pedicure ,:lol:and get the fuck out of here with the fucking gay talk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, DAVE said:

Yours?

 

No.  :bc:

 

20 minutes ago, Anler said:

I see broke down artco junks all over the trails all the time. What's your point?

 

You can't even see your toes , Bluto !!!!!!!!!!!!!11     :bc:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Sal Rosenberg said:

 

No.  :bc:

 

 

 

Good ya

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, DAVE said:

Wrong....smh

I've changed more bent smods than you've ridden 1200s you dumb Motherfucker. They bend where the a-arm braces go

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, f7ben said:

I've changed more bent smods than you've ridden 1200s you dumb Motherfucker. They bend where the a-arm braces go

Smh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Woodtick said:

Barbie Ski Doo hands. Just go and get a pedicure ,:lol:and get the fuck out of here with the fucking gay talk.

True story.  It’s a flaming hemorrhoid of an install.  I’ve replaced an s mod, did a (forget what it was called) module replacement on a rev and countless other wrenching projects, it ain’t like I’m afraid to work on a sled.  With the skid plate mounted changing out a lower a arm was a real fuckin treat with those braces mounted too. :lol: 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ive personally talked to the guy from grip n rip.

And i had the a arm supports on my 12 1200

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, DAVE said:

Ben ive personally talked to the guy from grip n rip.

And i had the a arm supports on my 12 1200

Not without modification you didnt. Either trimmed mag side motor mount or a modified brace. They will not fit. This is well known

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.