Sign in to follow this  
f7ben

Tweaked the fuck out of the 850

Recommended Posts

Climbing off a river to the bar. Sbow plowed over the river. Climbing up the bank and snagged a dock post that I had no idea was there. Tossed me over the bars. Fucked up a ski and a-arm and spilled antifreeze all over. Hope the antifreeze came from overflow 

  • Thanks 1
  • Haha 2
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

So a typical Ben ride.:lol:

 

 

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'll take a picture!!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, DriftBusta said:

Smh. :lol: 

You had to know it was coming.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, DAVE said:

You had to know it was coming.

:lol:

He keeps teeing up these meatballs. :lol: 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

20190210_170806.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

The guy before me missed that post by 2" ......I snagged it hard. It was under a foot of fluff

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, f7ben said:

20190210_170806.jpg

:lol:sorry

Edited by s pump

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can you believe that shit

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, f7ben said:

The guy before me missed that post by 2" ......I snagged it hard. It was under a foot of fluff

Sled pics?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, s pump said:

Sled pics?

Impossible to see.....arm is bent pretty good. Hopefully that's all

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, f7ben said:

Impossible to see.....arm is bent pretty good. Hopefully that's all

Where the antifreeze come from?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antifreeze is way overrated. Just ride it like it is. 

  • Like 1
  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stick to pounding diamonds bro. No posts in the trail. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, s pump said:

Where the antifreeze come from?

Hopefully from the overflow when the sled was tipped over

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Anler said:

Stick to pounding diamonds bro. No posts in the trail. 

That's exactly what I said. We were rippin around on that river jumping drifts etx. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, f7ben said:

Hopefully from the overflow when the sled was tipped over

That sounds weird to me.  How much anti-freeze was dumped?

Hopefully you didn't fuck it up too bad.  A arms are nothing.  Modules are a bit less fun.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, f7ben said:

That's exactly what I said. We were rippin around on that river jumping drifts etx. 

Should be an easy fix but you're gonna have to pay some trudeau prices for those parts. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, f7ben said:

Can you believe that shit

Yes 

It's called KARMA!

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Zambroski said:

That sounds weird to me.  How much anti-freeze was dumped?

Hopefully you didn't fuck it up too bad.  A arms are nothing.  Modules are a bit less fun.

I fired it back up with the panels off and let it get hot and couldn't see any more spillage

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.