Sign in to follow this  

Am I Bitter?   

45 members have voted

  1. 1. Do I come across as and/or sound bitter?



Recommended Posts

2 minutes ago, hayward said:

x 2.  I like to avoid confrontation. 

It's amazing how many seem to thrive on it...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I voted yes just to be an asshole :dunno:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, DriftBusta said:

Definitely.

Shocker

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Jimmy Snacks said:

Shocker

Hey it’s your poll bro. :lol: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Photos sum up what words can not. 

1C50D962-27BC-4D83-B666-67F133C4FD20.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, hayward said:

x 2.  I like to avoid confrontation. 

Me too.

22 minutes ago, ckf said:

It's amazing how many seem to thrive on it...

Yeah..weirdos!

6 minutes ago, DriftBusta said:

Hey it’s your poll bro. :lol: 

You know, he used to be charming and sweet as pie until you started busting his nutz.  I blame you for this.  Well..partially anyway.  "Shit Tickets" is to blame too!!!

:lol: 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, ckf said:

It's amazing how many seem to thrive on it...

X2 

I used to love it.  I fought with everyone.  

Not anymore , I don’t get mad about anything anymore.  It is like poison. 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Zambroski said:

Me too.

Yeah..weirdos!

You know, he used to be charming and sweet as pie until you started busting his nutz.  I blame you for this.  Well..partially anyway.  "Shit Tickets" is to blame too!!!

:lol: 

You sure have a weird infatuation with Woolie and Drip Dink.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Jimmy Snacks said:

You sure have a weird infatuation with Woolie and Drip Dink.

They make this place more fun.  The more the merrier!!!  Well, not for you.  You can just be miserable............and suck it!!! :lmao:

You know I love you brah!  But I have seen you turn a weird corner these last few months.  I hate seeing that.  Be happy!  Call a mother fucker "Lumpy" every now and again.  :lol: 

You'll feel much better when you do...I promise.  :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zambroski trying like hell to make this thread about himself. Very Trumpesque.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Mainecat said:

Zambroski trying like hell to make this thread about himself. Very Trumpesque.

 

1 minute ago, Mainecat said:

Zambroski trying like hell to make this thread about himself. Very Trumpesque.

How you coming on that worst president ever explanation? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, Cold War said:

X2 

I used to love it.  I fought with everyone.  

Not anymore , I don’t get mad about anything anymore.  It is like poison. 

 

 

When it turns personal just let em rant and walk away. They feel better about themselves. I like to help people. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, Mainecat said:

Zambroski trying like hell to make this thread about himself. Very Trumpesque.

I think you've got questions waiting for you.  Why can't you debate any of your points..AT ALL.

Here...let's make this thread a bit about you:

MC Dodo.gif

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't think you are bitter, Jimmy. I think you're Scrappy! :bc:

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not at all. Youre a good cat.

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, ActionfigureJoe said:

When it turns personal just let em rant and walk away. They feel better about themselves. I like to help people. :) 

When someone thinks differently  about something than I do,  I want to know why.  Some people on here,  you can’t engage them.  They get so angry about  having  their opinion being questioned , they go right for the name calling. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cunt!

 

 

 

 

 

 

 

 

Sorry, wrong forum. :stirthepot:

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

I love you Jimmy.

6e69dd6d1635bf4de67217ca8c1bf1bd.jpg

 

  • Haha 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, Jimmy.   Since the crash and burn of FS1 , the passing of Rob and reviewing the few pm's we had back and forth , I have tried very hard to let things go / not react out of spite on this new FS2. We all have a opinion on many different topics, some very strong , others just plain fun. Enjoy the little "Freedoms" we have left  on the net and in the public open spaces.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, SSFB said:

 

You’re more normal than some of these guys. :lol:

 

Gee that says a whole lot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this