Usedtoskidoo

Members
  • Content count

    1,662
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Usedtoskidoo last won the day on February 6 2018

Usedtoskidoo had the most liked content!

Community Reputation

306 Excellent

About Usedtoskidoo

  • Rank
    Advanced Member

Personal Information

  • Location
    ontario

Snowmobile

  • Current Sled
    850 XRS Renegade

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Usedtoskidoo

    Justin Trudeau is Doing a Great Job

    this place still everyone arguing with Fail............................yup. carry on.
  2. Usedtoskidoo

    *** OFFICIAL Doug Ford thread ***

    Doug is a liberal
  3. Usedtoskidoo

    New Rules for Posting in Ontario Forum

    yup
  4. Usedtoskidoo

    *** OFFICIAL Doug Ford thread ***

    its unbearable here with him here. too bad there seem to be some good peeps in here. BTW the kid is10 hours into his INRAT and starting his night rating next week. Cheers
  5. Usedtoskidoo

    Justin Trudeau is Doing a Great Job

    that rule is for the little people...…………...
  6. Usedtoskidoo

    *** OFFICIAL Doug Ford thread ***

    if you don't have enough people with symptoms you don't test more just to hit a number...……..
  7. Usedtoskidoo

    Justin Trudeau is Doing a Great Job

    you ever shut the fuck up?
  8. Usedtoskidoo

    Justin Trudeau is Doing a Great Job

    talking moistly...……………….you cant make this shit up
  9. Usedtoskidoo

    PERSONAL opinions of an OPP SAVE officer

    did you fine them more because it was Busch light they were drinking?
  10. Usedtoskidoo

    Gas prices

    83 but my vehicle takes minimum 89
  11. Usedtoskidoo

    Justin Trudeau is Doing a Great Job

    She got to Idris first I guess. Nope. Cancelled it. Getting our money back and flight money back as well. So I rented the place for two weeks next year.
  12. Usedtoskidoo

    Justin Trudeau is Doing a Great Job

    Sophie blew Idris...………………...lol
  13. Usedtoskidoo

    Sled ride

    oly 4th from right for me. cut my teeth on one of those
  14. Usedtoskidoo

    Justin Trudeau is Doing a Great Job

    Fails complete idiocy has ruined the Ontario forum for me. I glance at it maybe once a week and if I see he was posting I don't even bother looking at it.
  15. Usedtoskidoo

    Justin Trudeau is Doing a Great Job

    no point in arguing with Fail. He is either incredibly stupid or willfully ignorant. Either way its a no win situation.